Hepsankeikkaa!

Oon tällä hetkellä @ Vihti. Mun työpaikka on siis Helsingin puolella, ja työmatkat 45 km suuntaansa. Asun nyt tän kolme päivää Nummelassa, Vihdissä, missä tää nyt onkaan. Täällä on tosi kiva käydä pyöräilemässä, eilenkin kävin heti ko tänne pääsin ja sit tänään suoraan töistä. :) Mikäs siinää kun mukava sää, kuulokkeet korvilla ja niin.

Tänää oli töitä seittemästä puol neljään. Oltiin Katin kanssa kahdestaan, eli sutinaa riitti aika mukavasti. :l Huomenna tulee toinenkin 'oikea' työntekijä, Jaana, joten pitäs olla vähän helpompaa. Huominen mulla menee varmaankin siivoillessa. :) Huomas kyllä hyvin työpäivän jälkeen että oli 99,5% ajasta seissy, ku jalat on aika muussina. Niin ja selkä. EN TYKKÄÄ. =(

Mulla on kauhee ikävä kotiin, tai no, Jyrin luo. Nähdään vasta torstaina. ;( i miss u <3. Elliäkin on aika kova ikävä. Ja Heidiä, ja Saraa. >:>:>:>: hmph!

Mulla ei oikein ole mitään tekemistä, puol tuntia salkkareihin. Koneella ei kiinnosta istua (varsinkaan kun mesessäkään ei ole ketään jota kiinnostais jutella mulle), ja en tiedä jaksanko lähtee pyöräileenkää. Tai no kyl mä jaksan, mut.. Äh, en mä tiedä. Jos sitä vaikka menis suihkuu ja kattoo vaatteet huomiselle, olis ihan kiva päästä aikasin nukkumaan ko joudun varmaan taas huomennakin herää melko aikasin.

Joten.... --->