Heippistä.

Oon ollu tosi laiska tällä viikolla kirjailemaan. Tulin keskiviikkona töiden jälkeen bussilla kotiin, Helsinki - Jkl, matka kesti neljä ja puol tuntia. Sain mä sen bussimatkan aikana yhden kirjan jopa luettua, eli ei se nyt ihan niin turhaa ollu! =) En enää muista missä pysäkillä se oli, mut jostain tuli varmaan 20 henkilöä bussiin. Siinä oli paikat hakusessa.. Onneks kukaan ei kuitenkaa seisoskelee joutunu. Bussi oli joskus melko myöhään illalla Jyväskylässä, vissiin joskus kymmenen maissa. Siellä venailin yksin hetken Jyriä, ja Jyrin kanssa vähän pidemmän hetken Anssia ja Juttaa. Ei kyl haitannu, oli sillee kuitenki suht lämpöne eikä edes väsyttäny juurikaan. :) Jereen, Ninaan ja Hannuunkin törmättiin siinä, mut ne jatko sit matkaansa baareileen.

Torstaina olin ensin aamulla mummolla töissä, ja sitte menin Sinin (aka hunppaparpien) luo Jyrin kanssa. Sinillä on maailman söpöin koiranpentu, en just nyt muista sen rotua, mut sulosin se oli kyl! Yritin kidnappaa sitä itelleni mut en onnistunu =( Anyway, Sini leikkas mun hiuksista jonkin verran poies, ja Jyrille tuli ...

1243169819_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

.. tämmöne! Kyllä sen kanssa hetki taisteltiin,  mut moni, lukuunottaen Jyri, on ollu tyytyväinen lopputulokseen. :)

Perjantaina mulla olikin parturi, sai sen järkyttävän juurikasvun pois! Lopputulos oli..

1243170058_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

.. jotain tän väristä. Kunnon kuvaa noista hiuksista nyt ei kyl ole, mut eipä ne hirveesti oo muuttunukaa. Väri vähän syveni ja pituutta lähti muutama hassu sentti.

1243170116_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tää kuva nyt ei kyl kerro teille _mitään_ mun uudesta tukasta, mut ajattelin nyt kuitenki julkasta. :D

1243170159_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ehkä mä nyt säästän teidät näiltä naamakuvilta?

Myöhemmin perjantaina lähdettiin Jyrin kanssa käymään kaupassa ja moikattiin siinä samalla Enniä. Kotiin kun päästiin nii sluibailtii pari tuntia ja sit lähdettiin mökille. Jyri kävi ekaa kertaa piiiitkään aikaan saunassa ja uimassa (KYLLÄ, me uimme. Oli lämmintä vettä!)! Tuntuu jotenkin hassulta tuo, kun mulle itellee sauna on ollu aina itsestäänselvyys, ku semmonen löytyy kotoa ja tosta vajaan kilometrin päässä olevasta rannastakin. No tietenkään jos asuu kerrostaloasunnossa jos ei ole yhteissaunaa, ei hirveän usein sinne saunaan pääse. :o

Lauantaina lähdettiin kahden aikaan Jyrin siskon miehen kyydillä heidän luokseen, ja sieltä vähän ajan päästä Viheriin.

1243170527_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pieni ja huono kuva, i know. Ei ole edes oma ottama, vaan Viherin nettisivuilta (http://www.jynmky.fi/yhdistys/leirikeskusviheri.htm) otettu. Myös http://jynmky.blogspot.com/ löytyy paljon kuvia Viheristä. Se on siis tuollainen leirikeskus Korpilahden syvimmässä metsässä. Aivan ihana paikka! Ei sieltä mitään luksusta löydy, mut semmonenki tekee välillä ihan hyvää. (: Hyvin mun ja Jyrin kämppä siellä lämpes sähköpattereilla, hyvin me nukuttiin vanhoissa kerrossängyissä, hyvin pysty käydä ulkohuussissa asioillaan

Olimme siis Viherissä Jyrin isän ja hänen vaimonsa pyynnöstä. He varasivat almost koko Viherin leirikeskuksen meille, paikalla olivat siis kaikki Jyrin sisarukset, ja tämmöset randomtyttöystävät mukana. Kaikki ei menny ihan suunnitelmien mukaan. Mentiin sinne joskus neljän aikaan, mut mä poistuin jo.. ehkä seittemän aikaan kotiin. Syy: henkilökohtainen, en ala sitä tänne naputtelemaan. Palasin kuitenkin joskus yhdentoista, kahdentoista välillä. Jyrin kertoman mukaan kaikki oli nähny vaan yhden valon tulevan mäkeä alas, ei kahden niinku autoissa. Sitte Jyri oli sanonu että mä tuun takas, mut kukaan ei uskonu et se olin minä. Kyllä tuli paljon yllättyneitä katseita ku parkkeerasin skootterin autojen viereen ja menin muina miehinä istumaan notskille muiden kanssa. :D

No, nyt mä olen tässä. Kaikki meni loppujen lopuks melko hyvin, oon aika tyytyväinen. Nyt on tosiaan sunnuntai, huomenna kouluun. Siellä onkin viimeks tullu oltua kaaauan sitten, eli viime viikon perjantaina. Huhhui. Sillonki meitä oli vaan muutama koulussa loppujen Saksan matkan takia. Huomenna on toivottavasti ainakin melkein kaikki paikalla, ja näkee vanhaa kunnon ysibeetä. 8)

Mä taidan mennä tekemään jotain kehittävää, kuten lukemaan. Oon jotenki taas hurahtanu tohon lukemiseen o: eikä mielestäni oo kyl yhtää huono homma se.

Heippa!