Morjensta!

Nyt on maanantai, peruskoulun viimeinen semmoinen. Tosiaan, on viimeinen viikko peruskoulua, jänskää ja pelottavaa! :o Koulussa ei ole enää oikeastaan mitään. Tänäänkin koulupäivä oli.. mitäänsanomaton.

Perus viikonavaus, paljon ilmoitusasiaa tälle viikolle. En muista niistä puoliakaan, toivottavasti kavereilla on parempi muisti. Muuten voi tulla missattua melkosesti.

Äidinkielen tunti oli ensimmäisenä, keskusteltiin viime ja toissa viikolla koulussamme paljastuneista kiusaamisjutuista. Opettajamme kertoi hieman yllättäviäkin faktoja, jotka tulivat oikeastaan positiivisina yllätyksinä.

Sitten olikin matematiikkaa. Sillä tunnilla tsekattiin ennen joulua fysiikan tunnilla kuvattu video. Meidän luokka on siis valittu johonkin tutkimukseen liittyen fysiikkaan, meitä on kuvattu kahdella eri tunnilla sitä varten. Aluks mietin että voi vee, en haluu katella itteeni videolta, mut no joo, ihan hyvin se meni. Kamera kuvas eturivin edestä ja minä ja Elli istuttiin takarivissä. Oli hauska katella ko Elli tekstaili ja haukotteli ja minä riehuin johtojen kanssa yms. :D

Matikan jälkeen oli kässää, siellä vaan siivottiin omat laatikot ja hengailtiin. 1215 alko ysien pesisturnas, meidän liikkaryhmä voitti 8) En tosiaan ollu pelaamassa, hohho!

Sitten oli yhteiskuntaoppia, istuttiin Mikon kanssa eturivissä ja leikittiin mun meikeillä. Eli mä meikkasin itteeni ja Miko tutki mun meikkejä ihan innoissaan. Se tekee sitä aika usein :D Oikeesti olis pitäny puhua jostain Suomen uhkista, esim. lamasta ja ilmastonmuutoksesta.

Viimenen tunti oli englantia. Huhhuh ku alko ärsyttää sillä tunnilla! Jokainen Saksassa vieraillut kertoi omasta reissusta, ja jokainen tetissä oleva kerto kokemuksistaan. Kaikki tettiläiset puhuivat miten olivat istuskelleet ja juoneet kahvia tehden 3-6 tunnin päiviä. HJOO! Mä olin töissä päivittäin kahdeksan ja puol tuntia, eikä tauoista hirveesti ollu tietoakaan. En valita, mulla on sit ainaki kokemuksia _työnteosta_. Voi olla tytöille shokki kun oikeisiin töihin menevät.

Koulun jälkeen kävin mummolla tekemässä niille munakasrullaa, mut lähdin sit kotiin jo niin aikasin etten koskaan saanut tietää mitä mummo ja pappa tykkäs siitä. :c Sain taas vähän rahaa taskunpohjalle sieltä suunnasta. Oon oikeesti ihan rahapulassa, nytki mulla on just ja just varaa ladata bussikortti huomenna. Pakko pyytää huomenna vielä vähän edes rahaa porukoilta, pitäs 6€ maksaa siitä kuvisryhmän reissusta + ruoat. Lähdetään jo aamulla, joskus yhdeksän aikaan siis Jkl, ja mä palaan vasta yhdeksän aikaan illalla takas. Siinä välissä olis ihan kiva käydä jotain syömässä.

Puol seiskalta alko tossa kentällä futispeli, Korpilahden joukkueessa kun pelaa aika moni mun kaveri ni oli kiva käydä tsekkaa. Olin pikkusiskon kans siellä, ko sillä oli niin tylsää nii ajattelin et otan sen mukaan. (:

Nyt oon tuijotellu Voicen sivuilta Tara Banxxin vierailuvideoita, hahhaa! Näitä on ihana kattoo, Tara on niin nätskä ja muuta!

Voisimpa mennä lukemaan vähän kirjaa ko on niin tylsää, ketää ei oo koneel ja kukaa ei puhu mulle. :((((((((((((( Tekstailkaa mulle edes! Heippaa!